اجاره دفتر کار

Admin جمعه، 21 آذر 1399; 0

برای اجاره دفتر کار مستقل سه گزینه در پیش رو دارید :

دفاتر کار با سند اداری و دفاتر کار با سند مسکونی و موقعیت اداری و دفاتر کار با سند مسکونی و موقعیت مسکونی 

 

بسیاری از مشاغل مانند وکلا و یا پزشکان و ملزم به اجاره دفاتر کار با سند اداری نیستند و این موضوع بسیاری از هزینه های آن ها را کاهش داده است .

ابتدا نیاز سنجی کنید و سپس تصمیم بگیرید به خصوص چنانچه در شروع کسب و دارمد کارتان هستید تا جایی که می توانید هزینه های اجاره دفتر کار را 

کم کنید .

دفاتر کار اشتراکی ( یک گزینه مناسب )

چنانچه در آغاز راه اندازی یک تجارتید و هیچ کارمند نداردی پیدا کردن واحد های کوچک اداری بسیار مشکل و در مواردی کم است سپس می توانید قید

اجاره آپارتمان اداری ودفتر کار مستقل را بزنید و از دفاتر کار اشتراکی بهره ببرید . خیلی از کار آفرینان  بزرگ در حوزه تخصصی خود از یک اتاق اشترکی آغاز کرده اند

و کاهش هزینه ها  به سبب بی نیازی  به خرید تجهزات اداری و استخدام منشی و نیروی خدماتی و خرید خط تلفن و سیستم های ارتباطی جداگانه کمکی بزرگ به 

کسب و کار شماست.

شاید در حدود یک دهه پیش حضور در منطقه جغرافیایی خاص تاثیری مستقیم در افزایش در آمد و بهبود وضع کسب و کار شما است ولی امروزه به گستردگی عجیب و غریب شهر ها . 

بلکه دیگر مزیتی نیست فقط به نوعی تحمل هزینه های اضافه است . بلکه یکی دیگر از مزایای دفتر های اشتراکی و امکان حضور در منطقه ای خاص از شهر می باشد . 

دیدگاه ها

    اولین نفری باشید که نظر می دهید

دیدگاه خود را بیان کنید